Härlig höstmorgon!

Bild: Från min kära mobilkamera!


Klockan var ca fem över åtta och det var en härlig höstmorgon för mig och killarna. Vi var på väg till basket träningen och cyklade. Det är först nu som jag känner en härlig höst tid - man har liksom inte haft en riktig höst känsla för sommaren bara försvann och det var nästan direkt kallt på en gång när man återgick till jobbet och barnen till skolan.


Så det var en härlig morgon med en härlig känsla.


Killarna mina är på glatt humör och träningen gick bra och lika fint var det att cykla hem.


Vi har solstrålen Rhianna hos oss sen i går och nu sitter de och tittar på film som jag hyrde igår, men de hann dock att somna före, så nu mysar alla tre på soffan och kollar film.

Klockan är elva och jag ska nog passa på att vila en stund.


Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0