Sommaren...

 
Sommaren har gått otroligt fort och det lider mot sitt slut och snart får man åter vardagslivet igen med hemmet, barn, skola och allt som man vanligtvis gör varje dag. Jag har i sommar jobbat otroligt mycket och inte sett mycket av pojkarna, men trots det så vet jag att de har det bra och jag är tacksam för att de ställer upp så att jag kan jobba. Längtar att veckan ska gå fort och snart får jag träffa mina älsklingar.
 
Tina är som sagt i USA och hälsar på sin pappa och det är ju bra att hon får spendera med sin far som hon egentligen knappast känner. Hon har inte växt upp med honom så det är ett gyllene tillfälle för far och dotter att umgås i hela 3 veckor tillsammans. Jag ska testa hennes ASL ( Amerikansk Teckenspråk) kunskap och se hur mycket hon kan eftersom hon gått på ASL kurs i 3 dagar. Längtar otroligt mycket efter henne och vill att dagarna ska gå fort.
 
Channie har jag sett mycket av och jag har varit mer som en boss än som en mamma eftersom hon jobbade för mig i 3 veckor i Leksand. Vi har haft våra stunder och jag är glad att se henne utvecklas. Att hon fått jobba på Västanvik i Leksand har också stärkt hennes självförtroende och att hon själv sagt att hon utvecklats sig bättre på teckenspråk. Hon vill gärna att jag tecknar mer hemma till henne och jag ska försöka göra så gott jag kan även om man har sina vanor hur man kommunicerar med henne hemma.
 
Med mina lediga stunder så har jag taqgit min tid åt att umgås med Bosse och det är härligt och jag trivs i hans sällskap. Jag mår verkligen bra och livet är bra just nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0