Livet är fullt av pusselbitar!


Bild: Google

Jag funderar mycket över mig och mitt liv. Det är så mycket som händer både hos mig, min familj, vänner som jag bryr mig om och vad vi lever för att klara oss.

Jag tycker att det är tufft, livet är full av pusselbitar - jag pusslar mitt liv som inte alls är så lätt. Man gör så gott man kan av att må bra, att kämpa på, att tro på sig själv.



Jag har drömmar, men om jag följer min dröm vet jag inte. Jag vill så mycket, men måste tänka på mig själv, på min familj och det bästa av situationen.

Jag har iallafall lärt mig - ta dagen som kommer och om något händer, om något är så fel - tänk att det är okej man kan lösa det bästa av situationen.

att sätta mina pusselbitar är att följa livets stig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0