Tiden går för fort!



Hittade en  söt bild på mina barn med sina kusiner!

Det är så sjukt att tiden går så fort och jag menar verkligen det - raket fart F O R T!.

Jag hinner knappast med och jag funderar ofta om dagens teknologi gör att allt går så fort?

Försöker minnas hur det var när jag var ung - jag tyckte allt var i den takten som det skulle. Frågade mina flickor hur de själva upplever och de tycker som jag att dagar och år kommer i blixtrande fart!.

Funderar ofta vad det beror på!

Teknikens under eller är det bara så?!.

Kommentarer
Postat av: Anna H

Jag har tankt pa det har pa sistone, ocksa. Nog stammer det att tiden gar pa tok for fort. Men inte vet jag om det ar tekniken som ar orsaken... Jag kommer i hag nar jag var liten att tiden gick sa langsamt, langsamt... Tror det ar samma for alla barn. Tror att det ar samma for alla vuxna, att tiden rullar pa alldeles for fort!

2012-03-27 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0