Mina underbara barn

Mina underbara barn



Jag har 4 barn som jag älskar högt. Den här bilden togs i somras när vi var i USA i 2 månader. Här sitter vi utanför vita huset i Washington D.C.

Mina barn består av:

Channie 12 år och går på musikskolan i Örebro och har som mål att bli artist eller världstjärna och älskar att sjunga. Hon har nyss bildat ett band med sina vänner så det ska bli spännande att se om det går vägen för dem. Som person är Channie lugn, väldig mogen i sin ålder, organiserad och är lätt att prata med. Hon är längre än mig så nu idag frågar folk oss om vi är systrar!.

Athina snart 10 år och även hon går på musikskolan i Örebro. Samma skola som storasyster, Channie. Hon tränar gärna olika idrotter för att se om hon hittar något som intresserar henne. Just nu rider hon på torsdagar och är med i en VIP klubb som ordnas av Filadelfia kyrkan i Nora. Som person är hon en tjej med humor och familjens clown. Hon älskar att skämta och göra saker som är kul och hon forskar gärna och testar om det funkar.

Colin 2 1/2 år är en söt grabb som är mycket lik Athina som liten. Självständig och kan också vara familjens mini clown och tycker om att göra så att folk får ett gott skratt. Han är väldig envis och vill så mycket och är helgalen i motorcyklar och lastbilar.

Yannick 1 1/2 år, lika söt som sin bror sin men mycket lik Channie som liten. Lugn och tar allt med ro. Go och härlig liten grabb som också gillar att ta det lugnt. Han lider av svår eksem vilket gör att vi måste ibland åka till något varmt land på vintern så att han kan få bada i saltvatten som gör att eksemet lindrar klådan. Trots det är glad och sprider mycket glädje precis som mina 3 barn gör.

Alla mina fyra barn kan teckenspråk.

Jag har aldrig trott att jag ska bli 4 barnsmor. Som liten sa jag att 2 barn ska jag ha för 3 eller mer barn blir för jobbigt. Men ödet ville något annat och här har jag 4 härliga barn som inte alls tar mina krafter. Älskar mina änglar så enormt mycket.

Stolt mor

Kommentarer
Postat av: Josephine - Harry Potter fan too

Hej Addiswa, det kände jag faktiskt inte alls till! Vad säger man istället? själv tycker jag mkt om att man numera säger "rullstolsburen" istället för "rullstolsbunden". Man kan förändra mycket med mera positiva ord.

2005-12-09 @ 22:25:46
URL: http://giraffen197.webblogg.se
Postat av: Tiny

Hej älskade vännen! Så du e här du mää?? ;) Puzz!!

2005-12-10 @ 00:07:57
Postat av: Tiny

sorry glömde bloggadressen ;) Puzz vännen!

2005-12-10 @ 00:08:39
Postat av: Tiny

again... knasbolle, e så himla ny själv.. hähä...

2005-12-10 @ 00:09:21
URL: http://cerine.blogg.se
Postat av: Anne-Maj

*Asgarvar* åt Tiny! Känner mig igen! Allt var nytt och man hade fullsjå att komma i hå¨g nya saker! Du lär sig ser jag...

Addie, fina och härliga ungar! Minns Barbro, du vet vem.. Hon sa att man har mycket glädje av sina barn som är väldigt olika och så...

2005-12-10 @ 20:09:01
URL: http://www.annemaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0