Härlig helg!

Helgen har varit underbar med så mycket sol och nu känner man att våren har kommit på allvar. Jag klarar inte av att se en enda snöflinga för då vet jag inte vad jag gör! så vädrets makter ska passa sig och fortsätta ge oss det underbara vårkänslan.

Vi oroar oss dock för pollen då både jag, channie och Yannick har problem med det. Yannick har vi märkt nu och han har det lite jobbigt eftersom han redan har eksem som plågar honom visa perioder. Nu upptäckte jag att han också reagerar mot pollen.

I helg har det varit en kanon helg. Det var dsm innebandy i Örebro för döva och jag och barnen åkte dit för att kolla. Barnen är så vana att följa med till sådana arrangemang och de får träffa andra Koda barn som de kallas. (Koda= barn till döva föräldrar under 18 år.) Det är bra för dom att träffa sina jämnåriga kamrater och att de träffar barn som är i deras situation som har döva föräldrar. Det är inte ofta de får chans att göra det och flickorna tycker det alltid är roligt att få träffa både mina och deras vänner.

Jag träffade otroligt många gamla vänner från skoltiden. Den här gången kom väldig många som inte brukar komma och titta på dsm i olika sport. Flera av dom gick i samma pararell klass som mig när jag gick på Almbyskolan i Örebro. Vi satte oss och bara pratade gamla minnen och i år är det 20 år sen jag slutade grundskolan och man pratade lite om att försöka ordna återträff med så kort varsel men det är värt att försöka.
Det kändes så konstigt att stå runt gamla vänner och att man är fyrabarns mor och att tiden gått så fort.

På kvällen gick jag ut till Harrys och där kom många vänner och kvällen blev lyckad och vi hade jätte kul och snackade om allt som vi gjorde på vår tid. Jag är inte van att gå ut och roa mig för jag gör det allt för sällan. Kom hem halv tre på morgonen så ni kan tänka er hur trött jag är idag. Trots tröttheten så hann jag tvätta mycket kläder och sitta ute och läsa och ta det lugnt.

Är faktiskt mer än nöjd med helgen. Nu kommer spännande dagar för mig. På tisdag får jag min processor och då ska jag vara i Huddinge i tre dagar för att programera, träffa läkare och testa och allt för att se om det blir en bra resultat. Bara 2 dagar kvar till den dagen och jag är nervös, har låga förväntningar, men tycker det ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Lycka till imorrn!! Tur du har I som kan hänga med dig;)

kramsikramsi

2006-04-24 @ 08:59:01
URL: http://aikullis.blogg.se
Postat av: Tiny

;) Hur många inlägg ska du ha om härlig helg? *fniss* ;)

Lycka till imorrn! See ya soon! Ringer dej förmodligen ikväll ;)

Puzz

2006-04-24 @ 18:18:34
URL: http://cerine.blogg.se
Postat av: Anne-Maj

Låter underbart! Vinkar till dig! Kramar också!

2006-04-24 @ 19:14:15
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Amiii

Hello Hello, taack för senast i lördags, det var jätte trevligt.. Lugnt stämmning men lite för vild haha. Men KUL i af.. :D Kraam

2006-04-24 @ 21:17:35
Postat av: Amiii

Glömt tillägga en sak.
Vill önska dig lycka till imorgon :D Kram igen

2006-04-24 @ 21:20:21
Postat av: Camilla

hejsan! Hur har det gått för dig, tänker på dig!
Kramis

2006-04-26 @ 18:43:13
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0