Dagens bästa nyhet!

Dagens bästa nyhet för mig och familjen var att vår solstråle, Athina lyste som solen och var så lycklig..

I dag fick hon förfrågan av sin musiklärare om hon kan sjunga solo om två veckor. Hon svarade ja med lycka och därefter fick hon veta att hon kommer att ge show tillsammans med kända artister som Petter och många fler. Det kommer att ske i Wadköping tror hon och hon vill så gärna veta vilka artister som kommer, men enligt läraren ville inte tala om för då kanske hon blir för nervös och okoncentrerad.

4 andra tjejer ska även sjunga från hennes skola och endast de som går i årskurs 5. nästan 200 elever går i 5:an och min tös tillsammans med 4 flickor ska få uppträda - Ni förstår väl hur stolt jag är.

Hemma tränar tösen för fullt och jag måste få ner henne lite på jorden för att påminna henne att inte träna allt för hårt och drömma för mycket. Man kan bli så trött på att träna låten gång på gång, så det är väl viktigt att man tränar då och då. Längtar till den stora dagen för att se tösen och vilka artister hon kommer sjunga med.

Stolt Mor

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejjj!! kul du skrev på min blogg... Har inte hunnit svara den förrän nu :S...
Jadå, livet är bra här hemma, Filip börjar dagis förra vecka, och jag jobbar och rory hemma med vovven och söka arbete...
Krammar på er...

2006-08-22 @ 22:08:39
URL: http://lmalin78.blogg.se
Postat av: Alexia

Heej, ville bara få gratulera lilltjejen till den stor sång-äran !
Kramarrr från oss härhemma
/Ax & co

2006-08-23 @ 10:56:45
Postat av: Anne-Maj

Härligt! Hurra! Hoppas det går vägen! Kramar

2006-08-24 @ 14:37:44
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Camilla

Späääääääääääääääääääännande!

2006-08-24 @ 16:30:57
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0