Lite ditt o datt!

Hej!

Som ni kanske märker har jag inte hunnit skriva så mycket som jag borde. Det har varit fullt upp hemma. Nu är vårt vardagsliv tillbaka med skola, dagis och arbete och jag tycker ärligt det är skönt.

Vad som är nytt är att mina grabbar har börjat på en ny dagis som ligger nära vårt hem och det är en jätte mysig dagis och pojkarna älskar det. Skönt att lämna grabbarna närmare för i våras var jag tvungen ta buss med pojkarna så tidigt för att lämna dom och sedan ta nästa buss till jobbet.

Athina har börjat i årskurs 5 och ser framemot det. Hon ska i höst fortsätta med Cheerleading som hon älskar och sen har jag anmält henne till friidrott. Hennes lärare är friidrott tränare och som även är hennes gymnastik lärare ville så gärna att Athina ska börja på friidrott för att hon är så duktig på gympalektioner och att hon verkligen är lovande så Athina blev glad och ville prova och se om det är något för henne.

Channie har börjat i 7:an och vart har tiden tagit vägen??? Min stora tös går nu i högstadiet och är en lång och ung dam som är väldig lugn. Hon har inte några intressen på eftermiddagar men har pratat lite om att prova fotboll så vi får se om det blir något av med det. Vi har nu fått veta om att hon är lite hörselskadad och att hon rättare har fått bullerskada. Detta kan ha orsakat av att hon lyssnar för mycket på mp3player och då och då går ut med vänner på disco i hennes ålder. Tidig ålder är det för henne att få bullerskada, men minns att man skrev i tidningar om att barn får bullerskada på grund av alla utbud som finns med Ipod, Mp3player och discobesök. Om ett år ska hon tillbaka och se om hörseln är samma eller sämre eller bättre. Vi får hoppas det blir bättre. Har ingen aning om bullerskada försvinner eller är permanent för livet.

Nu är det en arbetsvecka och mina elever kommer tillbaka idag (måndag den 21 aug) det ska bli kul att få träffa gamla som nya så nu måste jag återgå och jobba lite.

Till sist men inte minst – - var på en av min väninnas blogg sida och där frågade hon vilka som läser hennes blogg och jösses kan jag bara säga hon fick hela 25-30 svar!!! Är det så många som även läser mina utan att kommentera??? Jag är lika nyfiken och vill gärna veta vem som läser min sida - skriv något och gör mig glad så jag vet att jag skriver något intressant!!..

Addie

Kommentarer
Postat av: Anna Y

läser ibland här bara du vet;-)

2006-08-21 @ 15:41:25
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: cokoris

hihi - är en av de som läser dina bloggar!! Sköt om dig kram hoppas vi ses snart!!

2006-08-21 @ 18:02:13
Postat av: Ullis

morsning...kikar här mellan varven jag med!!

Kraaam

2006-08-21 @ 18:06:15
URL: http://aikullis.blogg.se
Postat av: Anna

laser har ocksa... ja haller med dig man blev lite chockad att det var sa manga som laser min blogg och jag e saker pa att det ar nagra stycken till som inte vill kommentera.. josses...

2006-08-21 @ 18:16:40
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Tiny

Me 2! ;)

Puzz

2006-08-21 @ 20:28:09
URL: http://cerine.blogg.se
Postat av: osrob

hej

jag kläste på din sida att du hade nersatt hörsel det har faktiskt jag med.
plus att jag har har en cp skada sen födseln att inte kunan höra kan vara jobbigt ibland jag vet inte om jag är så förtjust i att anv. höraparater häller, eftersom jag inte gillar läkare eller något med sjukvården att göra elelr psykologer och allt vad de heter jaghar blivit märkt av allt sådant men jag gillar oxå musik allra hällst 60-tals musik men även annat, läser väldigt mycket böcker har en bok nästan jämt framför mig när jag inte sitte roch pillar på datorn, jag ville bara ha kontakt me ddig för jag tyckte att du verkar vara en intresant person efter att ha läst din sida jag har inte upptäckt för ens nu att det går att söka mig vänner här inne men alltid lär man sig något nytt hoppas du säger ifrån om du tycker att jag trampar dig på tårna för du får gå in och läsa mina bloggar och ge komentarer om du vill bra lika väll som dåliga

kram Osrob

2006-08-21 @ 21:39:11
URL: http://osrob.blogg.se
Postat av: Anna B

Här har du en till som brukar läsa din blogg.

/A

2006-08-21 @ 22:47:35
URL: http://trisse.blogg.se
Postat av: Sofia

*vink, vink* är också en av dina läsare :)

2006-08-22 @ 17:48:35
URL: http://sosia.blogg.se
Postat av: Ingela

Å jag vinkar här med! :-)

2006-08-24 @ 13:20:04
Postat av: Anne-Maj

Jag också! Kram

2006-08-24 @ 14:39:04
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Camilla

jag mä!
Kramis

2006-08-24 @ 16:30:27
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0