Julkort och annat...

Jag känner mig duktig som lyckat skicka iväg 22st julkort i år via vanlig post. I många år har jag skickat hälsning via email och ibland kan man känna sig dum att man gör det för att det är enklare. Tycker det är synd att så mycket av vår fina tradition försvinner. Nu känner jag att man gjort något bra.

Julklappar börjar synas men än är det en hel del kvar att fixas.

I dag hade jag prov i engelska och jag känner att det blir bra resultat.

Kylan är här och det känns bra så hoppas att vi får snö nu snart i dagarna för det är ju inte många dagar kvar till jul.

Kram Addie

Kommentarer
Postat av: cokoris

sänder över julekramar till dig!! kram

2006-12-18 @ 18:07:25
Postat av: cokoris

sänder över julekramar till dig!! kram

2006-12-18 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0