smått o gott

Ska man säga att helgen var lugn? Knappast...

I två dagar hade jag loppis för att bli av med saker, men inser att jag måste nog ha loppis flera gånger för att bli av med så mycket saker som möjligt. Följer - Rensa röran som har med Feng Shui att göra.

I lördags gick jag på visuel filmgala som är ungefär som oscar fast att de som filmat är döva och jag är riktigt imponerad över hur skickliga dessa unga människor är som skriver manus till film och producerar film på teckenspråk. Det var härligt att få se och uppleva de som fick pris för bästa biroll, redigering, film, skådespelare och lite till. Jag hade väldigt trevligt resten av kvällen och kom hem väldigt sent och dagen efter var jag på plats kl 08 för att fortsätta med loppis och jag var inte alls trött.

I dag har jag fikat med en kär vän som jag saknat mycket. Det är viktigt att man bryr sig om vänner och vi pratade mycket om livets mening. Vi lever i en cirkel och vi lär oss mycket av den. Vänner kommer och går på livets stig och man lär sig sina misstag, man lär sig mycket och genom stigen kommer vi alltid att möta hinder och antigen besegra den eller kämpa mot den.

Jag tycker det var bara härligt att få träffa vännen och hon är helt enkelt en precious vän som jag inte vill förlora. Tack för att du finns.

Hoppas ni får en fin vecka..

Addie

Kommentarer
Postat av: Annamaria Y

skönt att ha såna vänner, vet att man har varandra och att man kan prata med om vadsomhelst.. utan att känna sig pinsam..

2006-12-05 @ 12:05:03
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: Askungen

Läser...

2006-12-05 @ 12:59:06
URL: http://askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0