Flytten gått bra...

Har inte varit inne här på flera dagar nu...

Det är för att jag flyttat till en större lya - jätte skönt att bo så stort som det är. Det är en hel del möbler man behöver, men det är ingen brådska att fixa fram det. Flickorna är lyckliga över sina egna rum och jag hoppas det blir mer lugnare på kvällarna för nu finns det ingen orsak att skrika på varandra som de gjorde innan..

Det är dock lite kallt i lyan, men med tiden så vänjer vi oss vid det. Tände brasa för första gången i går och det var mysigt.

Nu är edt bara en sak som jag måste lyckas ---- Att sälja radhuset...

Må mina önskningar falla till sann dröm ..... att lyckas sälja den här månaden..

/Addie

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhhh brasa! Avundsjuk jag? Not! ;)

Skööönt, det kommer bli så lugnt, för som du säger trampar ni inte varann på tårna längre utan alla får sin lilla vrå att stänga in sig i.

Håller alla tummar å tår att du får radhuset sålt snabbt, det kommer att gå BRA!

Puss

2006-02-27 @ 15:36:59
Postat av: Lena

Hej! Å vad bra och hoppas ni kommer att trivas! Glöm inte bort kusinträffen i sommar... Vi behöver planera..
Kram

2006-02-27 @ 21:21:00
Postat av: Cokoris

Välkommne tillbaka.. skönt flytten gått bra. ja det måste va underbart för tonåringarna få eget rum nu och lilla mamma Addie också! :) brasa..åhh avis! kram

2006-02-28 @ 06:53:07
Postat av: Anne-Maj

Skönt att läsa att flytten gick bra! Ska komma in och titta någon gång...många kramar

2006-02-28 @ 18:13:59
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Anna

Haller tummarna for husforsaljning!! Smile.. vi hors.. kram

2006-02-28 @ 23:38:38
URL: http://nordgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0