Dagen har varit...

Dagen har varit lugn men storstädade då det är söndag. Städar alltid på söndagar och det känns alltid bra efteråt. Stortösen bakade chocklad muffins och den sparade vi tills min väninna T kom med sin söte lille C son bara är 3 månader. Bebisar är så söta och luktar så gott och tiden har gått så fort nu när mina grabbar börjar bli stora. T's gubbe J tränade i Nora så det var mysigt att få träffa henne och lilla C.

Pojkarna blev förtjust i C och ville gossa med honom och försökta leka med honom så det blev liksom " aja baja, försiktigt, han är för liten" hela tiden. Pojkarna är så gulliga när de tecknar att C är en liten bebis och att man måste vara försiktigt.


Det är inte ofta man får besök så jag tycker det alltid är något extra när vänner kommer och hälsar på. De flesta vänner bor i Örebro eller Kumla och trots att det inte är så långt mellan så är det ändå svårt att komma hit till Nora. Vännen T träffar jag så sällan och nu har vi sagt att vi måste ses oftare och när hennes gubbe tränar i Nora så är hon alltid välkommen till mig med lilla C.

Jag tycker det är svårt att bjuda hem vänner när vi bor så trångt. När vi kommer att bo större så blir det mycket lättare och då kan man känna sig mer avslappnad.

Nu ska jag ta det lugnt och försöka läsa Damernas Dektetivsbyrå. I morgon är det en vanlig arbetsdag fram till veckan kommer.

Ha en skön sen afton!

Addie

Kommentarer
Postat av: Anne-Maj

Du utmanas på några frågor:-) Flyttplaner och sånt!! Lägenheten? Skrivit på?
kram vännen

2006-01-29 @ 22:12:44
URL: http://anne-maj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0