I dag....

I dag har jag gjort mycket och är ganska slutkörd men nöjd.

I morgon börjar jag jobba och pojkarna till dagis medan flickorna börjar skolan på tisdag. Tycker egentligen det ska bli skönt att få arbeta och att vardagslivet kommer tillbaka med arbete, skola, hem och barn.

I dag städade jag och plockade ner julgranen och alla julpynt som spred över vårt hem. Det var lite trist att se hur vårt hem ser ut efteråt. Försöker ändå sprida värme i huset med ljus och andra saker så att man känner värme som man gjorde för julen.

Tvätt hann jag med också så det blev en hel del att gå till tvättstugan och hem och vika kläder och göra andra bra saker som är viktigt.

För en stund sen badade grabbarna och nu sitter de framför tvn och tittar på toystory därefter hoppas jag att de lägger sig. Kvällarna har varit sena, men jag hoppas de åtminstone somnar så att ork finns inför morgondagen då de ska till dagis.

I morgon är det mycket som kommer att hända. Först är det personal möte sedan arbetslags möte och innan lektionen börjar kl 12 ska jag först skynda mig till stadsbiblioteket där city akademin finns och träffa min handledare. Jag ska läsa Svenska B och Engelska nu i vår och det ser jag verkligen fram emot. Jag har även lovat min handledare att ta högskoleprovet så nu gäller det att plugga och jag hoppas på bra resultat.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Lycka till med veckan som kommer;)

själv har jag jobbat hela tiden,,,men blir ju ledig sen i mars istället...

kramkram

2006-01-08 @ 19:22:05
URL: http://aikullis.blogg.se
Postat av: Anne-Maj

Jag tänker på dig idag:-) Nu ska jag in i tvättstugan.
Kram

2006-01-09 @ 09:28:15
URL: http://www.annemaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0