Här är jag!

Har inte skrivit på flera dagar då så mycket annat varit i vägen.

Jag har hunnit med en hel del..

Teckenspråksgalan var jag på förra veckan och det var en fin kväll att minnas livet ut. Roligt att se folk så fina och ja man var så nöjd att det var värt pengar.

Jobbat har jag gjort och det har varit en kall och trist vecka med regn men samtidigt är det skönt att pollen försvinner då det varit lite besvär för mig och barnen.

Åkte med kollegor med Birka Cruise som jag är mycket nöjd med. Bättre än Viking Line faktiskt. Det var trevligt och gott fick man äta och roa sig lite, dock så hade vi personalmöte hela förmiddagen i går och det gick bra.

Hemma har jag varit och försökt städa o fixat radhuset för snart närmar det sig att överlämna till paret som köpte den. Skönt blir det att slippa betala dubbelhyra.

Det här fick jag av min kära dotter Athina som nu med med sin syster hos mormor och morfar.. Underbart att få något från flickorna och man blir glad. Så här skrev tösen min:


 till min  gulligaste mamma i hela världen!! dikter jag har gjort hemma hos mormor och morfar! kul puss och p.s jag älskar  dig mer än 100 gånger runt jorden och tillbaka igen puss och kram från din dotter......ATHINA!

Här kommer hennes dikter:

Dikter…
Sommar dikter
Sommaren är het! Nu ska jag äta glass och jaga min get! Jag ska gå i kjol och linne och killarna går i kortbyxor och tänker på ett minne! Jag ska sola och bada i varje stad och i varje bad varje dag! Skolavslutningen är här och de bästa är att jag kan äta bär och på köpet har jag blivit kär! Jaa sommaren är verkligen het och jag bara skoja om min get!..
_____________slut__________________________________

N u vet jag att sommaren är här för jag har blivit kär! Jag älskar sommaren och jag älskar bär! Nu när de är sommar ska jag shoppa och äta soppa.. nee jag vill ha pizza de måste nån fixa och när dagen är slut ska jag bada i min pool men bara om de är sol! Sen somnar jag med min katt tack och god natt!


               Athina 06-05-20





Ha en bra vecka..

Addie

Kommentarer
Postat av: Anne-Maj

Vet hur det känns när tiden springer i väg så här årstid! Det ska bli skönt med sommarlov då är familjen samlad och ingen tid att passa:-) Du var fin på galan måste jag säga! Kramar

2006-05-22 @ 10:19:16
URL: http://anne-maj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0