Lite upptagen..

Ser att jag inte hinner skriva i min blogg. Har så mycket annat i tankarna. Pluggar o pluggar sen kämpar för att klara en grej som jag nu vill se till att fixa.

Åkte in till akuten i tisdags för jag hade så ont i min vänstra ben/vad och kände mig nästan svimfärdig och det visade sig att jag fått muskelinflammation och att det kommer ta tid att läkas. Läkaren rekomenderade mig att träffa sjukgymnast!! suck!!.

Barnen mår bra men mina prinsessor gör mig galen. Måste se o tänka om jag verkligen var likadan som tonåring.. Sminkade mig gjorde jag definitivt senare, läsa Elle o Veckorevyng gjorde jag nog i mycket senare ålder för Starlet var en höjdare för mig när jag var 12 år... Men Elle och Vecko Revyn???? Ocdh nu pratar Channie om Cosmopolitian?????.. Vad är det som händer med mina prinsessor??????

En förvirrad mamma!!.

Kommentarer
Postat av: Cokoris

hihihi ja var tar tiden vägen, tur dina prinsar fortfarande e såpass små att de fortfarande e "tysta". men dina prinsessor, jaa nu handlar det hela tiden om att de vill det ska vara rättvist, ska ha en viss klädmärke, vill ha samma sak som sina kompisar, ha dyra saker... puhhh!

Jaa det där med Gally, trist det hela faktiskt. undrar hur länge det kommer att pågå..

Aj aj så du fått muskelinflammation, hoppas det försvinner snart!

KRAM

2006-10-18 @ 10:15:26
Postat av: Maria Jonsson

Hejhej!!
Ojoj...Vilka tuffa tonåringar du har, vet hur det känns men känner inte igen tidningarna.. Utan här är det Frida som gäller.. Så hoppas bara inte stora tjejen nappar på tuffare tidningar. o smink!!! har sagt att man kan sminka lite försiktigt utan att det märks... men.. vad gör man när de är tonåringar.. hi.

Känn kramen!!!

2006-10-18 @ 14:02:46
Postat av: Anna

josses!!! cosmpolitan.... redan???? minns min tid mest var min hast, frida, starlet, okej.... hihi.. smink? var inte ens inne av det.. sport pch hastar var min tonarstid..... kram...

2006-10-18 @ 16:25:38
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Anne-Maj

Amen! Vem var det som ville ha Cosmospolitian? *s* Kanske läser mamma den i smyg? Kram

2006-10-18 @ 19:22:29
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Anne-Maj

Addie!
Det är lite olika kultur med gästbok och kommentar ser jag.. I Dövas brukar man skriva gästbok hos någon och den som får detta, brukar svara hos skribenten. Men här på bloggen är det tvärtomt. Man svarar på kommentaren i bloggen självt. Fattar du vad jag menar:-)

Ja, jag kan tänka mig det att du inte läser tidningen. För mycket ytligheter och så mycket pengar..!

2006-10-19 @ 13:20:08
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Addie

Anne-Maj : Du menar så här?? att jag svarar här??.. Då ska jag nog göra det i fortsättningen.. Kram Addie

2006-10-19 @ 13:49:37
Postat av: Cokoris igen

Minsann nu har man hittat dig annanstans ;) ;) ;) kraaaammmmm på dig Addie vännen!

2006-10-19 @ 22:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0