Utmanad av Supermamman

Tio första:
Första bästa kompis: Helen Nordqvist och Katarina Gustavsson
Första bil: En cool bil av nästan guld som jag glömt märket på.
Första kärlek: Leiby
Första husdjur: Låt mig tänka.... Måste vara marsvin
Första semester: minns inte sorry
Första jobb: Eksjö golfklubb tror jag eller ledare för barn
Första köpta skiva: Abba
Första riktiga kärlek: Yolonzo Moore han var så speciell
Första piercing: I öronen när jag var 7 år tror jag
Första konsert: Gyllene Tider - det var ballt
Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Cider
Sista bilfärden: Åkte hem från vännen C
Sista filmen du såg: Hinner knappast
Sista ringda telefonsamtal: Mamma
Sista bubbelbadet: Evigheter sen
Sista spelade cd: ehh glömt
Sista gången du grät: Förra veckan när jag såg en så bra film
Sista måltiden: Korvstroganoff med pasta

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
Varit på tv? Japp, för några år sedan.
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej aldrig
Haft ett one night stand? Nope
Busringt till nån? Nää..


Sju saker du har på dig:
1. lila byxor
2. ljusblå topp
3. lila kofta
4. hjärtformade örhängen
5. tofs
6. armband
7. Vita Strumpor :)


Sex saker du gjort idag:
1. Jobbat
2. gett elever arbetsuppgift med tidtagning
3. Lämnat barnen på dagis
4. Lagat middag
5. Tittat på nyheterna
6. Jagat Yannick som ej ville ha blöja på!


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Min dagbok
2. hårband
3. Plattången
4. Datorn
5. Alla doftljus som jag gärna tänder nu när kvällarna blivit mörka


Fyra personer du kan berätta allt för:
1. En vän
2. En vän
3. En vän
4. en vän


Tre val:
Svart eller vit? För det mesta är det vit just nu.
Sommar eller vinter? Sommar e bäst
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Skriva en bok om mig själv
2. Resa så mycket det går med barnen

En sak du ångrar:
1. hmmm att man ångrar är något jag inte vill tänka på bäst att man accepterar det o försöka må bra av det. Alla e inte perfekta o alla gör sina misstag de ångrar över.

Jag utmanar er alla som läser det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0