Utmaning från NordGold


Utmanad från NordGold


DAGENS:
Klädsel: Manchester kjol och vit tröja med smycke på mitten
frisyr: Håret är ner släppt - funderar på klippa!
låt: Gullar många låtar
tv: Desperate Housewives
vill ha: Höstlov med barnen - längtar till vecka 44!
tråkigaste: Just nu less på all val debatter
roligaste: Se mina änglar utvecklas

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Mina prinsar
såg dig gråta: Vännen C
fick dig att gråta: -
fick dig att börja skratta: barnen..
du gick på bio med: Minns inte..
du gick på stan med: Mina flickor
skickade ett e-mail till dig: En god vän
skickade ett sms till dig: Nettan

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja klart!
bråkat med ditt husdjur: Nej...
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej..

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Kriget och något som kan hända familjen
vill du gifta dig: Ja och då kyrklig bröllop så det är bara att drömma!
Vem hatar du verkligen: terrorister!
Varit kär: Japp..
Kör du bil: Titta inte på mig - försöker se oskyldig ut för de som vet!
Har du ett jobb: Ja som gymnasielärare
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja ibland, men det kan vara skönt få vara ensam.
Är du ett hälsofreak: Ja just nu försöker jag med GI-mat
Är du ensam nu: Nej, har familjen runtomkring mig
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: inget just nu


FAVORIT:
Rum i huset: vardagsrummet
Typ av musik: -
Parfym: Calvin Klein Eternity
Månad: slutet av juli
Mat: Sushi
Dricka: vatten!
Godis: Äter inget och man kämpar. Naturgodis får bli just nu
Tidning: Mama tidning, Family living och PS
Film: Narnia - Den är underbar..
Skådis: -
Djur: Hundar och katter


Utmanad: DU som läser detta! Svara!! (annars…..)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Har läst din*L*... Ses!

2006-09-17 @ 10:00:56
Postat av: Ingela

asså håret låter du bli! :-)

Pöss

2006-09-17 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0