Barnen ger mig så mycket glädje...

Som liten sa jag att jag ska ha två barn, en pojke och en flicka. Pojken skulle heta Timmy och namnet på flickan var  Sara-Sofia så stod det i en liten lapp jag hittade bland mina lådor. Jag tror att jag var ca 10-11 år och jag minns inte hur det kom sig till att jag skrev så. 
 
4 härliga barn har jag idag som betyder så mycket för mig. De ger mig mycket energi, livsglädje, kraft och mycket mer. Till många har jag sagt att jag aldrig trott att jag ska ha 4 barn och jag är glad åt att följa livets stig - ödet där vinden för mig.

Känner bara att jag behöver visa stoltheten över barnen, de ger så mycket glädje i livet och jag ser fram emot att följa och vägleda dem.



Colin och Yannick de är som tvillingar - Deras personlighet är helt olika men ändå så lika på många sätt.




Channie och Athina är som dag och natt och det är 2 år mellan dem och båda har stark vilja och vill så mycket. 

Stolt mamma


Kommentarer
Postat av: Pernilla W

Jättefina barn har du:) Är glad att jag fick se dem i Örebro, killarna var som tvillingar:) Mysigt:)Krammm

2007-04-19 @ 21:23:38
Postat av: Tiny

Å Stolt är du verkligen - det lyser i ögonen på dej när du ser dem och pratar om dina älsklingar! De är underbara även i mina ögon! Minns så tydligt när tjejjerna var små uppe i Leksand, å nu får man följa grabbarnas framgång osså!
Puss

2007-04-19 @ 22:46:06
URL: http://cerine.bilddagboken.se
Postat av: Fia

Hej! Du har fina barn, det är tack vare dig som de blev som de är nu. Jag har ju träffat dig oftare nu när vi har barn, och ser att du är så duktig och gör allt för dina barn. Det imponerar jag!
Ha en härlig helg med dina barn, är barnfritt just nu. Känns tomt, men ganska skönt ibland kanske. Det jobbiga är att jag längtar, trots det bara är över helgen :) Passar då på att ha en liten tjejfest härhemma i kväll. Ska bli trevligt :) Sköt om er!
Kram Fia

2007-04-21 @ 16:54:27
URL: http://edwugo.bilddagboken.se/
Postat av: Åsa

JA du har så fina barnen ska du veta och ska vara stolt över grabbar och tjejer! Du måste vara stolt=) Kramis

2007-04-22 @ 16:09:57
URL: http://Smile69.blogg.se
Postat av: Anna

Ahh vilka fina barn du har... Smile.. hade flickorna kul hos sin pappa?? blev dom nojd med hela resan????

2007-04-29 @ 23:13:07
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Fredrik Magnusson

Japp!

2007-05-02 @ 07:03:08
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0