Joey och Starbucks

Channie skickade bild på henne o Tina tillsammans med deras halvbror Joseph Buchannan. De fick äntligen träffas efter en så lång tid.

 Channie och Joey    Athina med Joey


Sedan skickade de och retade mig med  STARBUCKS Coffe Shop.....Min favorit KAFFESTÄLLE 

image72

När ska Sverige börja sälja Starbucks -------) Ingen slår den det finns såååå gooodda kaffe smak där...

Åhh vad jag saknar Starbucks Cafe Moccha

Flina ni, mina prinsessor och se till att åtminstone ro hem med en påse cafe moccha till er lilla mor...


Kommentarer
Postat av: Anne-Maj

Visst finns dom i Danmark eller Norge? Jag läste nånstans. Eller var det dom skulle öppna här? Äh, stackars dig... Kram o Gla Påsk

2007-04-05 @ 09:36:24
URL: http://www.anne-maj.se
Postat av: Cokoris

hihi var en trogen kund på starbucks när jag var ensam i san diego men när jag var tillbaka i san jose och 3 veckor framåt så blev det bara två ggr, inte konstigt vi var massor med folk hela tiden.. bröllop etc.. men vi alla gemensamt besökte däremot cold stones hela tiden hihi.. men inte starbucks... gottigott... tokig i deras ice latte och ngt med jordgubbe ..mumsimums!! det var ju så varmt i somras att jag föredrog kalla drycker... kram

2007-04-05 @ 21:23:12
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Anna

Jaa Starbucks ROCKS!!!!!!!!!!!

2007-04-06 @ 04:28:19
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Addie

Anne-Maj:Stön säg inte att de finns i Danmark eller Norge då blir jag galen om det stämmer..

Anna: Ja den rockar och håller med, men borde rocka här i Sverige pyyyyy....

2007-04-06 @ 14:49:36
Postat av: Ingela

Hehe du o ditt kaffe ;-)

Kraaamen

2007-04-08 @ 18:59:32
Postat av: Piggelin

Jag saknar också Starbuck's coffee! Åhh.... jaa jag vill oxå att den kommer till Sverige!
Det finns inte i norden, bara utanför..Suck...
Kan ju alltid kika på deras hemsida!
Hoppas dina flickor tar med kaffet till sin mamma!:-)
kram

2007-04-10 @ 21:15:01
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: K

vill bara påpeka också att det finns starbucks i köpenhamn såvitt jag vet attd et finns i flygplatsen (kastrup) som jag köper gärna!

2007-04-15 @ 15:43:06
URL: http://www.kamb.blogg.se
Postat av: Addie

K: åh finns den? dags att dra och åka dit bara för att få dricka det och bara njuta av det.. Förresten tog töserna hem Starbucks men jag måste mala ner innan jag kan dricka... Suck jag som inte ens har det..

2007-04-19 @ 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0