Flickorna i Staterna...

I går (tisdag) lämnade jag mina flickor och usch vad jobbig det kändes med seperationen.

Sov så dåligt i natt och vaknade halv fem för att se om de var online och yeppee det var dom och man fick chatta med töserna så nu kan jag som mamma lugna ner mig.

De mår bra och resan gick bra och det är varmt där och de har även hunnit äta sin favorit pizza - papa john och jag som gärna vill smaka jag med.

Nu får jag ro om mina grabbar och räkna dagarna tills flickorna kommer hem.

Ha en bra dag alla blogg läsare!

Addie

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Alltid skönt veta resan gått bra o att de e framme och ätit sin favvo pizza hihi.. nu får du passa på bara vara mamma till två pojkar ett tag nu :D kram

2007-03-28 @ 08:24:38
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Ärtan..

Vínkar, här har du mig som läser din blogg! :) Men så skönt att resan gick bra och sånt...:) Ja jobbig att lämna barnen vet jag.. Brukar ibland lämna min pojke till sin pappa men inte lika långt som till USA... men det är jobbig vet jag... :) Skönt att ha 2 pojkar hemma iallafall elleR? :) Kraammm!

2007-03-28 @ 16:52:05
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Maria Bra

Skönt allt bra med tjejerna.. Tiden går snabbt så träffas du dom igen snart.. Pusss :)
Snart är det min tur att lämna alla 4 barnen och vara barnfri i 2 veckor.. :)

2007-03-29 @ 08:03:35
Postat av: Ingela

Va skönt det gått bra, de kommer att ha jätteskojj där så passa på o njut du med grabbarna. Snart har du virvelvindarna hemma igen :-)

Pöss

2007-03-29 @ 15:10:45
Postat av: mallan

kommenterar med ditt tidigare inlägg om det där med vem som läser din blogg.
Som du ser är jag din läsare. Och varför jag läser din blogg beror det kanske på att jag gillar läsa en mamma-blogg och du beskriver ofta om hur det är att vara ensamstående mamma eller att vara mamma i övrigt vilket påminner om min mamma.
Min mamma skulle aldrig släpppa mig till Amerika i 13 års ålder:P
ja, glad påsk!

2007-03-30 @ 22:00:11
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Anna

TUSEN tackar for presenten, godiset och Teet!!! Perfect!!!! Kul att traffa dina flickorna. dom ser att ma bra och glada ut!!! Saknar dig!! kram...

2007-04-01 @ 18:51:50
URL: http://nordgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0