Äntligen lite tid...

Jag har inte bloggat på ett riktigt bra tag nu och nu sätter jag igång och börjar igen eller ska jag avsluta att blogga?

Jag är nog mer aktiv i bilddagboken för som vi alla brukar säga så säger bilder mer än tusen ord.

Ska ta och fundera och se om jag orkar eller hinner att blogga så vi får ta och se vad som händer.

Sommaren har varit eller har vi haft sommar?? ehhh jag tycker sommaren har liksom passerat oss så en toppen sommar hade man ju inte riktigt. Jag badade bra 2-3 gånger och hade nog knappast alla mina sommarkläder på mig. Jag är iallafall glad att jag fick 8 veckors ledighet för att vara med barnen och inte stressa som man alltid är.

Inte mycket har hänt förutom att mina grabbar börjar bli stora och båda fyllt år och slutat med napp.

Lillmannen Nick får nu inte ens äta laktosfri - allt ska varas fritt från mjölkprotein och att vi strikt måste följa det och det har vi gjort sen vi var hos läkaren för ca en månad och man har sett hur g ladare han är och att magen mår bättre. Nu gäller det att kolla matlista hos www.matallergi.se så att vi kan äta tillsammans och inte göra annorlunda för honom. Det enda jag klagar på är att de produktioner vi köper är för dyrt men vad ska man göra åt det - ska försöka inte klaga allt för mycket.

Flickorna mår bra och de har varit på läget under sommaren. Nu har de fullt upp med sina vänner och träningar. Channie på konfirmationskurs och spelar fotboll med Karlslund IF och Athina med sin cheerleading med Örebro Gymnastikförening.

När det gäller mig så kämpar jag mot vikten och det går faktiskt bli bra och jag går ner hela tiden och jag mår  prima. Ska börja med att träna här på jobbet och det är perfekt när det inte kostar någonting.

Jag önskar er alla en skön dag och helg om jag nu inte skriver före..

Addie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ansöka om bidraget, på 1 tusen kr ungefär om man har allergier mot laktos. folk brukar få det eftersom grejorna är så dyra som du sa.

2007-09-14 @ 11:13:09
Postat av: maria bra

kul läsa ditt blogg.. pussss

2007-09-15 @ 17:55:02
Postat av: Ingela

Ja vicken sommar det varit, badkläderna legat i låddan mest hela sommaren suck.
Skönt Nick mår bättre nu, men som du säger är det dyrt med specialkost....
Kramis

2007-09-17 @ 11:25:59
Postat av: Anne-Maj

Mina badkläder användes inte i sommar.. buu men ingen panik. Att du börjar motionera, är jag impad av. Jag har inte börjat ännu..

2007-09-17 @ 22:39:30
URL: http://www.anne-maj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0