Hurra...

Det lönade sig att tjata och bråka med skolförvaltningen om dagisplacering för pojkarna. Jag var envis och krävde att grabbarna måste få dagisplats och det blev ju en bra resultat efter alla samtal och email man gjort..  Bäst av allt är att grabbarna fick dagisplats här i Brickebacken.


                                                                 

Hej Addiswa

Jag har kollat med rektor och personal och det är klart med placeringen av dina barn till förskolan mobilen, det vore bra om du kunde ta kontakt med dem för att höra när de kan ta emot dina barn för inskolning.

Avdelningen heter Skogsgläntan och förskolan Mobilen



Mvh

Eva Josefson Barnomsorgssekreterare

Skolförvaltning Sydost


Kommentarer
Postat av: Anonym

En stor GRATTIS och skönt för dej att pojkarna fick dagisplats i brickebacken.. Skönt.. Duktig du är !!

2008-08-06 @ 18:25:12
Postat av: Anonym

Va skönt det löste sig hurrraaaaaa! kraaam

2008-08-07 @ 10:18:19
Postat av: Silva

Skönt att barnen fick plats till dagis..

ler jo jag kommer berätta efter vecka 34 eller nåt likadan, jo tack jag mår verkligen mycket bättre..

kram!!

2008-08-07 @ 13:19:50
URL: http://shinesia.blogg.se/
Postat av: Fia

Grattis till förskoleplaceringen, skönt att det fixade sig tillslut. Hoppas pojkarna trivs bra där! :) kram

2008-08-08 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0