Så här såg jag...

När jag kom hem från jobbet och läste en lapp från målaren som fixar hallen och vardagsrummet så förvandlades jag till:



På lappen ville målaren att jag ska välja omöstrad tapeter och jag protesterade direkt och skickade nog tusentals sms till min hyresvärd och det höll på fram tills halv tio på kvällen. Mobilen var nog varm efter alla sms och att jag bråkade och var envis.

Allt det här kom så snabbt, de förvarnade mig aldrig och jag kände att det förstörde lite av mina planeringar. Jag menar att jag vill planera och att allt ska gå som det ska utan att man ska känna sig stressad.

När jag och hyresvärden gick igenom vilka tapeter jag ville ha, så kom vi överens med de mönstrade jag var förtjust över.
Att få en lapp där det stod omönstrad fick mig nog att hornen kom fram och jag blev arg och med min envishet så envisades jag så att jag ville ha det som de lovat innan.

Till min glädje godkände värden efteråt - kanske gav han upp efter alla sms jag skickade? men!!.. I hallen blir det mönstrad och vardagsrummet blir omönstrad och jag tror det kommer se fint ut så ser verkligen fram emot att inreda sen och jag längtar!..

Ha en bra dag!

Addie

Kommentarer
Postat av: Tine

Haha! Bra jobbat tjejjen! Nu är du den envisa tjejjen ja känner! Puzz

2008-08-28 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0