Smile

Kl är 05.30 och stiger upp från sängen och går till hallen och då kom det här som sken upp från min ansikte:


Nu är det klart i hallen och i vardagsrummet och jag och barnen tycker det blev så fint att vi känner oss gladare och nu kan man trivas bättre än vad vi gjorde tidigare. Det saknar lite fina saker till så jag hoppas hitta det med tiden och snart blir det helt klart. Nästa projekt är att fixa flickornas rum och ska försöka fixa det så snart det går - den här gången är det jag som får  fixa tösernas rum och det kanske kan ta tid, men ska försöka så att man slipper tonåringarnas tjat.

Nu är det Fredag och så blir det helg och imorgon ska jag till Nora marken, det är en så stoooorr marknad och ni som bor i Örebro missa det inte. Det ska bli extra kul att få besöka vår tidigare hemstad för vi saknar Nora rätt mycket - det är så mysigt där.

/Addie


Kommentarer
Postat av: maria bra

vad kul att höra att ni är gladare o trivs :) måste komma och hälsa på er nån gång framöver.. Snart.. he he :) trevlig helg :) kramm

2008-08-29 @ 10:19:21
Postat av: Cokoris

Spännande med nya tapeter det gör oändligt mkt och piffar upp.. vad för tapeter har ni valt.. nyfiken ;)

2008-08-30 @ 09:48:58
URL: http://misscokoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0