Sommaren lider mot sin slut!



Nu är det min sista semestervecka och jag ska försöka passa på njuta av och koppla av så mycket det går även om man har haft nästan 10 veckors semester.

Vi har varit hemma i vår vackra Svedala hela sommaren och hunnit bland annat:

Flytt till Örebro
Saltsjö Boo och tog varväl av Humleboo
Sommarstugan
Bad
Lite korta resor
Mycket hemma i Brickebacken.

Lägger ut några bilder som vi gjort i sommar

     

     

     

Hoppas ni alla bloggläsare haft en skön sommar!

Kram Addie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackk... Oj tiden rullar i väg :) snart semester är slut men inte min ännu.. Ska börja ritkiga min semester nästa vecka.. Jobbar nästan hela sommar :) sparar min semesterdagar :) Kramm

2008-08-06 @ 18:27:34
Postat av: Anonym

Mmmm ja sommar lov är redan slut.... suck och hösten kommit redan nuuuu tycker jag för det rgnar regnar massor bläh... he he och jag är glad att du kämpar och lyckas att barn kom in dagis grattis!!! duktig ADDIE många kram vi ses

2008-08-07 @ 06:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0