Tapsering

I morse ringde min hyresvärd och bad mig att komma omgående till kontoret för att välja tapeten som jag ska ha i hallen. Jag var som stor frågetecken??

Vi kom överens om att jag väljer tapeter och att de betalar för allt och att jag sedan anlitar några vänner som själv jobbar som målare/tapserare att fixa det åt mig.

Men värden sa att de bestämde att de fixar två rum så jag behöver inte tänka på det. Så ni kan ana hur glad jag är just nu även om jag var helt oförberedd på detta. Tur att man inte har så mycket saker i Hallen så jag sa att dete var bara att plocka undan lite.

Önskade så att jag tog kort först innan för att visa före och efter, men kanske det finns chans att göra det idag så att ni själva får se hur det ser ut. Det ska bli jätte spännande och när jag kommer hem från jobbet måste jag bestämma mig hur jag vill göra med vardagsrummet och det kommer bli SVÅRT att välja så får se hur det blir.

Jag hoppas bara de hinner fixa klart innan vi får gäster från Göteborg nu i helg.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Ceestar

Vad kul! Med nya tapet lyser verkligen upp allt i en hem! :p

2008-08-26 @ 15:54:42
URL: http://ceestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0