Hemma igen..

Nu är man hemma från sköna dagar i sommarstugan och man fick verkligen koppla av. Nu känner man att tiden går allt fortare och snart börjar man jobba igen. Det som oroar mig just nu är att pojkarna inte fått dagisplats än och idag har jag skrivit till barn och utbildningen för att fråga hur det blir och att man är orolig som snart börjar jobba. Tidigare fick jag veta att det är långa köer till dagis och att de ska försöka fixa plats så gott det går men men tiden den rusar så fort så jag hoppas innerligen att det finns mirakel att de får dagisplats!.

Skriver mer sen!

Ha en fortsatt skön sommar!

Addie

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ojjj håller alla tummar o tår de får plats.



Kraaam

2008-07-24 @ 11:24:07
Postat av: maria bra

Hålla tummarna att pojkarna får dagisplats.. Kram kram

2008-07-27 @ 07:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0