Datorn varit nere

Har inte kunnat blogga pga att datorn ej har fungerat på några dagar. Men här är jag och vill säga hej och att man har fullt upp. Nu i helg den 28 flyttar man till Örebro och det kommer nog bli jobbigt med alla saker och sen känns det så vemodigt att lämna vår fina lägenhet och  vackra Nora.

Min lillgrabb Colin har börjat på fotbollskolan nu och är så lycklig över det och tajar om att bli proffs i framtiden och det får framtiden visa och jag tycker han är duktig.



I morgon (25/6) åker jag till Leksand och Västanvik och ska ha föreläsning om varför jag CI opererade mig och hur jag ser på teckenspråket idag till TUFF föräldrar och det ska bli så spännande. Jag är så nervös, men det kommer nog gå jätte bra tror jag.

Ha en skön kväll!

Addie

Kommentarer
Postat av: Tine

Det grejjar du galant!!! DEt blir så bra ska du se! KRAM å hälsa alla!

puzz

2008-06-24 @ 19:20:55
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0