Ibland...

image195


Ibland har jag den här känslan att jag vill vara liten och sitta med mina bröder och med mamma som bilden. Att läsa en bok eller sjunga visor som vi gjorde som små. Då var man ovetande om den vuxna världen och all ansvar man måste ta.


Jag vill liksom slippa tänka på ansvaret man har här hemma och då menar jag med allt som har med att städa, hålla koll, räkningar, jobb, skola att göra.


Tänk om man bara slapp och åter fick blunda och känna sig som liten. Det är så jag känner just nu och jag antar att så känner nog många av er med ibland.


Älskar bilden på mig och mina bröder och mor min. Självklart älskar jag min kära pappa med och det vet du så klart!


/Addie


Kommentarer
Postat av: Tine

Gudars!! Colin är max en KOPIA av dej!!! Helt otroligt!! Å, jaaa ofta vill man vara liten igen.. pratade me syrran min om det häromdagen!.. Puzz

2008-03-25 @ 00:32:43
URL: http://minds.blogg.se
Postat av: Ingela

Men jösses, säger som Tine - Colin är ju pi kopia av dig! Hajade först till o trodde det var Colin men så var det ju du!

Visst önskar man det i bland, bara få släppa allt o få krypa upp i pappas famn o bara "vara" :-)

Kram

2008-03-25 @ 10:43:15
Postat av: Pernilla W

Vilken härlig bild! Min barndom kan jag tänka tillbaka på, speciellt efter dagis när jag kom hem med taxi. Så stod alltid mamma och väntade på mig uppe på balkongen. När jag kom in, så fanns mellanmålet på bordet, sen satt vi och pratade. En mysig stund som jag alltid kommer att bära med mig:)

Kramen!

2008-03-25 @ 21:29:28
Postat av: Cokoris

Vilken härlig bild på er! och jag säger som de andra, oh vad lik Colin e dig, jag ser det nu varifrån hans utseende kommer :-) kram på dig vännen

2008-03-25 @ 22:22:19
Postat av: Maarit

Hej! Hittade hit :0) Söta barn, 2 pojkar och 2 flickor.. Vackra barn :0).. Härligt när man tänker tiden bakut när man var liten, det var ju mysiga stunder. Det saknar jag ibland " då slapp" man all ansvar och ekonomi. hihi.. KRAM..

2008-03-25 @ 22:25:02
Postat av: Åsa

Ni är lika söt som dig *ler* Kramis

2008-03-27 @ 06:40:31
URL: http://Smilesmilesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0