Har blivit duktig...

Nu när jag håller på att städa och röjja här hemma så tycker jag att jag blivit jätte duktig på att kasta skräp som jag faktiskt inte behöver.

Jag har så svårt att kasta saker och är jätte duktig på att spara. Många saker har jag sparat så många år och de kommer ändå ingen till nytta.

Men nu i dagarna har jag accepterat och kastat en hel del saker och känner mig så stolt...

Jag hoppas att jag kan fortsätta att kasta så mycket det går.image231

En hel del saker kommer jag att lämna  till second hand som ligger just under mig och det känns bra att veta att mina saker kommer till nytta och pengarna kommer att gå till fattiga familjer som bor i Afrika. 

Kram från städfian Addie 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åhh så dutti du e!Kanske oxå dags för mig att städa och kasta en del hemma? hiih..
Kram

2008-05-02 @ 19:31:55
Postat av: maria bra

Duktig du är.. Samma med mig, sparar och sparar allt och för en tag sen ser vi att det är onödligt att spara dom, bestämde oss att ta bort som vi inte använder längre..
krammm o trevlig helg :)

2008-05-02 @ 19:42:10
Postat av: Cokoris

Bravo...hörde lite skvaller från Tine idag ..fniss psst psst (att hon vägrar hjälpa dig flytta om du inte kastar så mkt som möjligt INNAN flytten) .. så jag ser du kommit en bit! bravo addie... tänk på det är tre våningar ner man ska bära. så BORT BORT BORT med allt onödigt skräp! hihi... kram

2008-05-02 @ 21:27:25
URL: http://misscokoris.blogg.se
Postat av: ejmis

Det är skönt att göra en riktig rensning hemma ibland.

2008-05-03 @ 01:03:53
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0