Fler svar gör mig glad...

Sitter och funderar lite - men har ju tagit upp det ett antal gånger tidigare och det var då när jag inte ens visste hur många besökare jag får. Nu får jag se att jag dagligen får cirka 40 besökare eller mer och nu är det upp till 300 besökare i veckan och kanske blir det fler och fler.

Men om jag räknar genomsnitt av att jag får ca 40-60 besökare per dag så är det märkligt att jag bara får en eller två kommentar och ibland fler om jag verkligen har skrivit något intressant och vissa dagar noll kommentar!



Ok jag ska inte tvinga er att kommentera, men jag älskar att få svar precis som kvinnan ovanför, för då vet jag om jag skriver något vettigt. Jag skriver precis ur mitt hjärta och det jag känner för att skriva idag  och det kanske inte intresserar er och det är helt ok.

Det som stör mig bara är att så många som kommer till min sida ändå inte säger något, def får min att undra om jag ska fortsätta att blogga eller inte.  Jag tänker ofta att jag utvecklar mig inte om man får något svar , tips eller så, för ibland behöver man feedback för då utvecklas man mer och mer med tiden och så kan även bloggandet vara något kul för mig för då vet jag att jag har läsare som gillar min blogg.

/ Addie

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Vännen, jag är en trogen besökare. men det vet du nog redan, är inne varje dag.. inte alltid jag skriver ngt men du är likadan hihi du skriver nästan aldrig hos mig :-) så vi är är kvitt! :-) men jag skriver då å då! PUSS fått mitt sms? ej fått svar fr dig men hoppas du vet ang helgen? trist men... kram

2008-11-02 @ 20:43:37
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Ullis

Kram;)

2008-11-02 @ 21:15:00
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag vet hur du menar och det känner samma hos mig min blogg men jag skriva gött jag KAN och skriva kommterarar till andras blogg...

Många varmt kraaam till dej så du vet jag var HÄR varje gång bara du veta....

KRAAAAM

2008-11-03 @ 06:03:15
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: maria bra

vännen, förstår dig hur du känner, du vet att jag är din besökare via blogg. det är alltid kul och intresserad att läsa när du skriver :) kommer inte in blogg varje dagarna utan när jag har tid över.. stor kram på dej :)

2008-11-03 @ 06:58:17
Postat av: Tine

Well, e oxå en som läser.. men du ska fortsätta skriva bara.. alla kommenterar inte, så e de bara.. man vill bara läsa,, du får känna att du eventuellt inspirerar andra..

Kjamen Tine

2008-11-03 @ 10:18:14
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Anna H

Tjo läser din blogg ibland. Gillade förra inlägget med dina prinsar, påminner lite om mina egna grabbar.. Hur går det med nya CI't?? // Anna HÖglund

2008-11-03 @ 10:21:29
Postat av: mONA

fNITTER...här är en som kollar din blogg, har dig på bloggkoll.com....men e själv kass på at kommentera men älskar o få kommentarer.. vilket ego jag är ;) kram

2008-11-03 @ 13:11:41
Postat av: Mari-Anne

Hej! Jag läser ditt blogg ibland! Kram på dig!

2008-11-03 @ 23:07:46
Postat av: Iréne K

Kollar din blogg varje dag för jag får inspiration och tankar av en klok kvinna som du! Jag förstår du vill ha feedback, men antalet borde säga sitt: Många besökare betyder många som återkommer. Det borde säga allt.

Fortsätt!!!! klarar mig inte utan ett par besök hos dig per dag!



/// I

2008-11-04 @ 08:42:57
Postat av: Jessica

Hej!



Jag är en av dina läsare sen ett bra tag. Jag är tyvärr ingen sån som skriver kommentar osv. Måste verkligen förbättras på det! Jag tror inte du känner mig, men jag har sett dig några gånger i vimlet på vissa ställen. Jag har alltid beundrat dig med dina engagemang, och du skriver även så bra! En del som fått mig fundera. Det andra känner jag så mycket igen i det du skriver. Därför gillar jag din blogg och jag tycker absolut att du ska fortsätta skriva! Samtidigt förstår jag dig hur du tänker/ känner dig med bloggandet.



Ha en trevlig vecka!

Jessica

2008-11-04 @ 09:28:46
URL: http://fruahlinder.blogg.se/
Postat av: Maria J

Jag är en av de som läser din blogg även om jag inte skriver varje gång så att säga!! Fortsätt skriv som du känner för bara!



KRAAM

2008-11-04 @ 14:39:57
Postat av: Ingela

Du måste fortsätta, är en trogen läsare här!



Kram puss

2008-11-04 @ 17:42:40
Postat av: Solveig

Är en av många trogna läsare ;-) är ganska dålig på att lämna kommentarer

2008-11-04 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0