inget...

Just nu är det lugnt och jag är inte så pigg på att blogga, så här skriver jag några rader bara för att ifall ni undrar så får jag se när jag bloggar igen. Har inte så mkt att dela ut med mina tankar, men det kanske kommer senare,

Imorgon blir det en tung dag - då ska jag ta farväl av en otrolig och fantastisk person: Johnny Schelander

Han är en av vår stora förebild - en dövprofil som gått ur tiden och allt hände så snabbt och många av oss kommer sakna hans kamp, men vi kommer föra kampen vidare i hans anda.

På fredag kommer tända ljus att lysa över hemmet då har jag ljusparty och fina o härliga vänner kommer över och visst blir det en trevlig umgånge också.

Men den bästa gästen som kommer hem till mig och min familj är underbara vännen I och hennes söta dotter N och vi alla längtar efter er och det ska bli trevligt att få ha er hos oss i helg.

Lördag är det öppet hus på Tullängsskolan och Virginska och dit ska jag springa mellan  och det kommer nog gå bra.

Ha en bra kväll och dagar innan helgen kommer.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Inget kul med begravningar, sänder många styrkekramar till dig..

Desto nice med ljusparty.. låter skoj!



Jaa Mio voffar tillbaks, idag fick han uppleva sitt första möte med snö tyvär missade jag det men han hade skoj sade mamma! :-)



KRAM på dig från oss

2008-11-19 @ 22:12:21
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Cokoris

Inget kul med begravningar, sänder många styrkekramar till dig..

Desto nice med ljusparty.. låter skoj!



Jaa Mio voffar tillbaks, idag fick han uppleva sitt första möte med snö tyvär missade jag det men han hade skoj sade mamma! :-)



KRAM på dig från oss

2008-11-19 @ 22:16:47
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Maria J

Ja, ska tänka på er i morgon kl 10... Och på fredag ska det bli mysigt med alla levande ljus omkring oss och även ha trevligt tillsammans! KRAAMEN

2008-11-19 @ 22:54:54
Postat av: Iréne K

Åh ljusparty.. lät mysigt.. =)



Vila i frid Johnny.



Ha en fin helg!!!!! I

2008-11-20 @ 08:02:35
Postat av: Ullis

Lycka till idag,,man får sörja i sin egen takt...Kramar om!!



Och kul med ljusparty,,NOT;):P jag ska på ett på söndag om jag hinner, ska ha loppis oxå,,mkt på en gång,,men jag blev fattig på I:s ljusparty så jag tror jag hoppar den här gången...Myys att I och N ska komma till er,,det behöver I...



Kram och sköt om dig gumman!!

2008-11-20 @ 08:27:58
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Britt

Det är inte roligt att gå på begravning. Ha en skön helg. Kram.

2008-11-20 @ 08:46:57
URL: http://bijaadjo.blogg.se/
Postat av: Ingela

Mys mys längtar till imorgon :)



Du Ullis, du vet ju att du kommer att hämnas sen :p :p :p



Kraaaam Puss

2008-11-20 @ 14:34:01
Postat av: Iréne K

Saknar dina rader som jag brukar läsa varje dag. Hoppas innerligt du får en ljus och fin helg efter dagen idag. Och Ljusparty med goa vänner är jätteviktigt. KRAMAR hårt!!!!!

2008-11-21 @ 08:20:33
Postat av: Maria J

Kul att komma och se alla idag!! Tack än en gång!!Ses snart hoppas jag! KRAAMMEN

2008-11-21 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0