Söndag...

Dagen började med att jag kände mig så krasslig - världens huvudvärk och ont i halsen. Vad gör man när man har små grabbar som är så pigga på morgonen suck - de stiger alltid upp mellan sex och halv sju och jag försöker så gott jag kan för att tillfredställa dem med att  tittar på disney chanel och att de har något gott att äta till frukost framför tvn. Det funkar ett tag, men sen väcker de mig ständigt mellanrum


" mamma jag är törstig och vill ha vatten"

" mamma Colin är dum mot mig"

" nu vill jag ha macka kan du hjälpa mig?"

" Jag ska på toa så du måste komma när jag är klar"

"mamma när ska du gå upp?"


Så kan det hålla på från när de vaknat  på morgonen tills jag ger upp och stiger upp mellan 8-9, men i dag hade jag en sån fruktansvärt huvudvärk att jag led när de höll på så hela morgonen.

När jag äntligen orkade gå upp så fixade jag till lite och var lite piggare men hade så ont i halsen. Channie klippte Colins hår lite kortare medan jag klippte Yannick och de blev så fina.

På eftermiddagen var det bollkul för killarna och det blir så nu varje söndagar i en timme. Kul för pojkarna att göra något och att de får röra på sig lite. Bollkul var skoj och de längtar redan till nästa söndag. Här bjuds det lite  bilder från min mobilkamera..


Colin


Kul bild o visste inte man kunde göra så med mobilen!


Nick i farten!

Ha en trevlig skön kväll. Ska lägga mig och hoppas innerligen att jag är frisk nog att jobba imorgon.

/Addie

Kommentarer
Postat av: rosi

Krya på dej. kram

2008-11-09 @ 22:44:44
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Ingela

Uscha krya pådig, hoppas du mår bättre idag.



Pusspuss!

2008-11-10 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0