Syskonkärlek...

Mina prinsar har svårt att skiljas sig åt och man kan nästan tro att de är tvillingar. De är tillsammans i vått och torrt - om man ska ta med någon av dom blir de så förtvivlade att man ofta måste förhandla med pojkarna. Tycker det är härligt att se prinsarna leka så fint tillsammans, men visst finns det stunder då de är besvärliga och slåss och skriker på varandra.

Delar med er några bilder på prinsarna min - de är båda mina ögonstenar.

                                      

                          


Givetvis händer det att de bråkar och gråter:                   


Kommentarer
Postat av: Cokoris

härliga bilder på härliga gossar!

2008-11-02 @ 20:44:02
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Catharina

Härliga bilder. Jaa Det gör mina barn också. ler

Ibland säger Lina att hon inte ville ha sin lillasyster om hon och Mira bråkade då. Men sedan kramade dom. syskonkärlek. Så härligt.

Kraam

2008-11-02 @ 22:51:24
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Maria J

Man växer upp tillsammans och blir goda vänner och och då kan man bråka mellan varven. Livet vore trist annars om man inte tjoar till lite extra!:) Vet hur det är. Även den minsta kan bli osams med äldsta här..:)

KRAAM

2008-11-03 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0