Tummen upp och ned...

Till Channie för att hon är en top elev på skolan efter dagens utv.samtal. Skönt att veta att du kommer klara samtliga ämnen innan du slutar nian.

För att Colin är pigg och glad och att dagis blir det imorgon.

Att jag känner mig pigg och glad


Att nya spelet WOW släpps ut i natt för då kommer det ännu tröttare elever till mina ektioner


Säger Athina för att jag känner för många personer i Örebro. Det är irriterande att man
 stannar och pratar den och den som jag känner och hälsar och snackar kort med.  Enligt Athina är det botten att gå med mig för då får man inte ha sin mamma i fred. .  


Kommentarer
Postat av: Cokoris

tur det var mer tummen upp än ner!! :-) förstår Athina samtidigt som dövvärlden e så liten att alla känner alla mer eller mindre..puhh!! tänk dig om ALLA hörande kände varandra ojojoj då skulle det vara omöjligt gå en millimeter hihi man mst ju prata med ALLA!! ojjj!! kram

2008-11-12 @ 21:50:00
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Iréne K

WOW är lika med barnmisshandel anser jag! Morsor eller farsor som sitter i timmar medan barnen rastlös går omkring eller glor på tv hela dagarna.



Jag avskyr WOW!

2008-11-13 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0