Underbar konsert



Måste bara säga att det var en kanon bra konsert som flickorna med Karl Johansskola framförde till ca 4500 åskådare!!.. Första delen sjön de julsånger och efter pausen blev det mycket blandning av rock och allsång och lite mer.
Hoppas få lite fler bilder av vännen M eller någon annan av flickornas vänner så får ni se vilken bra skola med musikprofil de har.

Både jag och mina föräldrar med lillebröder njöt av musiken och tyckte att det var det bästa konsert man varit på..

/Stolt mamma Addie

Kommentarer
Postat av: Iréne K

wow-.. bara bilden gör man ryser av det vackra!! Förstår du är stolt!!! var det!!!!!

2008-12-01 @ 11:08:39
Postat av: Maria J

Bilder kommer sen. Har varit dålig ett par dagar. Det är först nu i eftermiddag som jag känner mej bra igen. Har inte fört över bilder!! Men de kommer! Det var ju en mysig julstämning där!:) Andra akten var ju lite mer liv så att säga! KRAAM

2008-12-02 @ 15:38:10
Postat av: Ira å Mio

gick inte kommentera senaste inlägget om colina och yannika... ngt fel.. men det var där jag ville kommentera men skriver här istället, låter vackert med konserten, nu fick du ju testa andra implantet, upplevde du skillnad.. nyfiken för senast vi sågs hade du inte hunnit uppleva det andra implantet... hör dú mer nu, upplevde du ngn skillnad från förra året då du också lyssnade på det här konserten med en implantet :-) och jag log när jag läste om colina och yannika.. inte kul för dog det förstår jag men fick en bild av dem i rosett i håret och klänning!!! :-) haha pusskram

2008-12-02 @ 20:46:09
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

men vad fan. skrev ett inlägg och postade men här syns det inget suck får skriva om igen... det gick inte att kommentera det senaste inlägget.. ngt fel så jag skriver här istället.. förresten härlit mdet m konserten, är dock nyfiken hur det gått med andra implantat!?!? förra året fick du uppleva konserten med det första implantet, å nu har du ju en till, senast vi sågs frågade jag men du hade inte fått anvbända det än så du visste inte hur det kändes med andra, hörde du mer nu eller hur upplever du att ha två implantat.. nyfiken.



LOG stort när jag läste inlägget om Colina och Yannika, inte lätt för dig jag förstår men jag fick en bild av dem i rosett i håret och klänning.. fniss!! KRAMPÖSS!!

2008-12-02 @ 20:48:34
URL: http://misscokoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0