Halloj!

Här skriver jag för att tala om att jag lever. Helgen var fint i Stocklholm ovh det var många härliga stunder med kära vänner. Dopet var jätte fint och Athina sjöng så fint.

Nu är det höstlov för flickorna så just nu har de besök av sina barndomsvänner, Martina och Moa och det är full rulle här hemma.

De skojar, spelar Galna Gunnar, sminkar sig, klär i Athinas kläder och leker modell/top model och en massa annat kul. De ska iväg till Gustavsvik imorgon och även spara runt i stan och ev gå på bio.

Jag jobbar fram till onsdag och sen har jag härliga dagar framför mig och längtar..

Skriver mer sen när tiden räcker till

Addie

Kommentarer
Postat av: Iréne K

Bättre miljöombyte kunde de inte få! Mina och dina änglar är nog friends forever!!!



Pussa dem från morsan med röd näsa och hosta - däckad idag men lite bättre nu. blärrk

2008-10-27 @ 22:11:52
Postat av: maria bra

Kul :) Önskar er ha en riktig trevlig höstlovet nu :) det har vi också höstlovet. Paulina är på två olika läger, först i fredags till söndags på en läger i Rättvik och sen igår till onsdag annan läger i Siljansnäs. Kul :) Utbildad/kurs till ledare (fortsätt.kurs) kram kram :)

2008-10-28 @ 08:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0