Har inte...

Har inte mycket att skriva om förutom att jag har så ont i halsen och i dag på jobbet frös jag så mkt att man kan ju undra om jag börjar bli sjuk. Får absolut inte bli sjuk för det har jag inte tid med. I morgon jobbar man som vanligt och sen är det personalfest och jag hoppas det blir en trevlig kväll med mina kollegor.

På tor och fre är man ledig och jag längtar, men tror inte jag kommer att vila ut för ni som känner mig vet ju hur svårt det är för mig att sitta still. Jag ska iallafall spendera mina dyrbara tider med mina barn och hoppas vi gör något trevligt tillsammans.

Nu ska jag sova och önskar eder alla en skön sömn

/Addie

Kommentarer
Postat av: Ullis

Heej tjejjen...Kul att du gillar min sida,,jag är pi nöjd..



Jadu,,energin har jag hittat så det räcker och blir över:) känns okej,,hoppas på att jag ska komma igång och gymma snart också så man får köra slut på kroppen ännu mer..



Krya på dig och ha en kul kväll med kollegorna!!



Varm kram!!

2008-10-29 @ 07:54:17
URL: http://allmogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0