Planera...



Så är det just nu för min del - att tänka, planera och allt som jag måste hinna med. Tänka på mina barn och ja min almanacka blir knas pas lite för mycket. Jag undrar om jag verkligen hinner med så mycket och nu märker jag att min JA svar nu börjat ta över makten. Förut sa jag ja till allt och då var det så mycket att jag fallde ner till marken och var jätte trött/sliten i flera månader.

Nu försöker jag samarbeta med ordet NEJ och gör det så gott jag kan. Så här blir min schema framöver

8 okt - ljusparty
9 okt - Musik Cafe med Channies klass
10-12 okt till Malmö och föreläser
13-16okt i Stockholm för att få min processor och träna en hel del
(Då gäller det att planera för barnen, pojkarna hos mormor och morfar och flickorna på nåt sätt klara sig i några dagar med hjälp av vänner som kollar upp dem) Till och med planera vikarierare till mina elever så de inte drabbas.
18 okt i Uppsala
21 okt SVT debatt
25 okt på dop

Sen hoppas jag det blir lite lugnt för min del framöver och jag ska kämpa på med att säga NEJ så gott det går.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Tine

Oj, du stressar vidare! O ja me.. hoppas vi hinner ses ngt :p

Puzz

2008-10-07 @ 08:53:12
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Iréne K

Känner igen allt. Bra början!

Kanske boka november hela kalendern med " Addie" varje dag? =)

2008-10-07 @ 11:38:33
Postat av: Maria J

mm... vet hur det är. Vissa perioder är det full rulle och sen nästa är det lugnt. SÅ ibland måste man tyvärr säga NEJ även om man vill kunna vara med överallt! KRAAMMM

2008-10-07 @ 13:49:01
Postat av: maria bra

Oj.. det "skadar sig" inte att säga nej/kan inte. viktig att tänka på egna hälsa först hand också. kram kram

2008-10-07 @ 14:11:56
Postat av: Britt

Ja du har fullt program. Tidigare hade jag sånt där så blev jag helt slut så började jag säga NEJ till vissa.. Då blev det mkt bättre. Kram

2008-10-07 @ 15:32:48
URL: http://bijaadjo.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jisses människa,,håller med Irené att du ska ta hela november till dig själv;)



Syns snart!



Kraaam

2008-10-07 @ 16:28:49
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag vet hur det känner måste lär säger NEEJ.. för snäll att ställa upp gjorde jag många gånger men måste lär säger NEEJ... står på addie...KRAAAAM

2008-10-08 @ 05:37:35
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Ingela

Säg efter mig : NEJ NEJ NEJ NEJ :)

2008-10-08 @ 10:57:16
Postat av: aö

välkommen till härliga malmö 10-12 okt :) vad ska du göra här? kram

2008-10-09 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0