Ros till...



I dagarna har jag varit i Stockholm och  mycket har ju hänt med blandade känslor som både varit upp och ner.

Det senaste dagarna har jag träffat många underbara personer som jag verkligen uppskattar att de finns.

Jag vill ge ros till följande personer:

Ingela J och hennes härliga familj för att jag fick sova 2 nätter och att ni tog riktigt hand om mig.

Ullis A för den härliga stunden då vi fick tid att snacka om det du upplever, det jag upplevt och upplever just nu och det är dig jag kommer vända mig till för diskussioner kring CI även om du precis fått din nu, men jag kände att efter vår mysiga pratstund vet jag vart jag kan vända mig till.

 Ira C för att vi snabbt hittade tid och fick en härlig fikastund som du så fint gjort och att jag fick träffa prinsen, Mio - han var helt underbar.

Irene K och hennes goa karl J , en vän jag nu kännt i 20 år. Tack för gästvänligheten och en fin o härlig snack med mycket skratt. Att få dricka te med smält ost - din specialitet och ni andra som tycker det låter äckligt tyst med er, det är en speciell band som jag har med Kvisten - Te och smält ost, guda gott det är! .

Till CI teamet för att jag får det fina stöd och hjälp och att ni lyssnar på mig när jag funderar så
mycket kring min CI.

Stor ros går till mina barn, Channie, Athina, Colin och Yannick för att ni står ut med mig nu när jag är borta så mycket. Ni håller humöret uppe och säger att det jag gör är viktigt och snart kommer allt bli bra igen.  TACK för att ni står ut med mig.


Helgen är här och jag mår bra och känner mig bara så GLAD.

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Tack själv, en ros till dig för att du orkar just nu, händer mkt just nu för dig, tur du har bra stöd från dina barn som vet det är tillfälligt just nu och allt blir normalt igen snart. Mio älskade dig du blev snabbt populär hos honom! :-) en klar favorit jag aldrig sett han blivit så förtjust i ngn så snabbt! Kul, att vi lyckades hitta en tid snabbt i sista minut härligt!! KRAM

2008-10-17 @ 22:53:23
Postat av: Ira å Mio

Tack själv, en ros till dig för att du orkar just nu, händer mkt just nu för dig, tur du har bra stöd från dina barn som vet det är tillfälligt just nu och allt blir normalt igen snart. Mio älskade dig du blev snabbt populär hos honom! :-) en klar favorit jag aldrig sett han blivit så förtjust i ngn så snabbt! Kul, att vi lyckades hitta en tid snabbt i sista minut härligt!! KRAM

2008-10-17 @ 22:55:07
Postat av: Ullis

Tack snälla Addie för den rosen,,,,det du skrev är precis det jag känner för dig också...Är så glad att jag fick träffa dig och prata av mig...

Kom en och annan tår i ögat när jag läste det du skrivit....



Sköt om dig!!



Kramisar i stora lass

2008-10-17 @ 23:35:03
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Puss love u!

2008-10-18 @ 14:46:45
Postat av: Åsa

Åh det är SKÖNT att få fin stöd och fin vännen som tänka på dej addie.... Osvatt du har nyss operation till CI och har fortfarande kämpar på att höra bra i alla ordning m.m.

DU är verkligen duktig..



KRAAM

2008-10-18 @ 15:25:38
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Cokoris

såg nu det tydligen blev två inlägg av mig..oopsan! vi saknar dig oxå :-)kram

2008-10-18 @ 19:03:17
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: therese holm

det var jättefint skrivet av dig och vad härligt att de kring dina vänner är verkligen hjärtan för dig som finnas =)



vi ses snart!



Kram från tess

2008-10-18 @ 19:27:14
URL: http://delfin79.bloggse
Postat av: Erika



Fint skrivit!



Det känns fint att du har mött underbara personer!



Ta hand om dig väl!





Kram // Erika

2008-10-18 @ 23:52:10
URL: http://www.metrobloggen.se/erika57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0