Stockholm och dop



Nu i helg ska jag resa till kungliga huvudstaden tillsammans med mina söta flickor. De ska kolla runt lite i stan och sen ska vi sova hos min underbara vän, Kvisten m sin härliga familj.

På lördag ska vi få se söta Nicole döpas



Tösen Tina ska sjunga för Nicole och hennes familj och alla som kommer och hon ska sjunga: Det Vackraste  av Cecilia Wennesten. Ska bli härligt att få höra hennes röst och det närmar sig, men Tina är kolugn och inte ens nervös.

Hinner nog inte blogga förän på söndag så jag får önska er alla en riktig skön helg.

Glöm inte att ändra klockan natten lördag till söndag en timme bak!.

Kram Addie

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Välkommen tebax till Sthlm :) stamkund här ;-) hihi och ha en underbar helg med familjen och allt... kram

2008-10-23 @ 22:07:32
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Maria J

Erica sjöng samma sång som Athina ska sjunga på Mathildas dop. Det var så vackert att fanns en och annan tår som rann ner för kinderna! Så det kommer säkert bli samma på dopet ni ska till!! Ha nu det så underbart! Och ha en trevlig helg! KRAAMM

2008-10-23 @ 22:23:55
Postat av: Iréne K

Leia väntar på att äta upp er vettu! =)))Molle att pussa ihjäl er och barnen att babbla ihjäl tjejjerna och J reta dig till vansinne?! Beredd??

Alltså



Helt



Säker på att du är









Beredd???



Hyff berätta för dig att Stockhoml är fantastiskt! Hyff!

Hyff!

Hyff! ;-)

2008-10-24 @ 00:03:39
Postat av: Addie

Ira: Ja en äkta stamkund är man nu och jag trivs att vara det hehe.



Maria: Ja jag har hört Ingela sjunga den flera gånger och det kommer alltid en liten tår ner på kinden.



Irene K: Sitter här och garvar på det sättet du skriver men helt klart det stämmer. Jag e beredd med J och jag ska nog vara likadant mot honom.



Vet att Stockholm är fantastiskt så därför är man i Sthlm så ofta och drömmer om att bo där en dag!.



2008-10-24 @ 06:01:43
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hoppas du får en trevlig helg med ett givande dop och att det kommer gå bra för Athina!

Trevlig helg...

Kram

2008-10-24 @ 07:07:51
Postat av: Ingela

Ses ikväll, längtar!



Kraaaam

2008-10-24 @ 09:04:04
Postat av: Ullis

Syns imorrn...



Ska bli riktigt kul och träffa dig!!



Kramisar

2008-10-24 @ 10:18:53
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jag önskar Er en trevlig helg i Stockholm. ler

Kram

2008-10-24 @ 11:00:44
Postat av: maria bra

Ha kul i sthlm :) Kramm

2008-10-26 @ 07:15:20
Postat av: Iréne K

Vi saknar er! =)

2008-10-27 @ 10:43:31
Postat av: Iréne K

Glöm inte ställa om klockan på bloggen py hahaha

2008-10-27 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0