Frågetecken...



Så är det i min skalle just nu.

För tre månader sen flyttade vi till Örebro och när vi bodde i Nora så rensade jag mycket skräp. Tror i mina ögon att jag kastade bort mer än 50% men!!!

I dag fixade jag i förråden för jag tycker det är rörigt inne och ändå har jag så mycket skräp kvar!!!!

Jag fattar nada varför jag har så mycket onödiga saker och nu har jag lagt i massa saker som jag ska sälja på loppis om 2 veckor tillsammans med vänner och det blev hela 5 lådor???

Jag ska applådera åt mig själv att jag lyckats fixa så mycket och att jag vill få bort så mycket det går åt  men när jag för en stund sen gick ner till förråden så är det ändå så mycket som ska kastas.

Jag erkänner att jag är en äkta hamster och jag ska försöka så bort så mycket det går så att det blir mindre i förråden.

Har iallafall lärt mig att slänga saker som jag inte ens har till nytta och vet att jag inte kommer ha den flera månader eller år framöver.

Det är dags för mig att tänka extra noga på vad jag köper så att det inte blir en stor röra i förråden om några månader och år igen!!.

/Städfian Addie

Kommentarer
Postat av: Tine

Haha,, ja jag funderade faktiskt om du verkligen slängt 50% fråån Nora då vi flyttade all flyttlast! haha..

Hoppas du får bort ytterligare 50% efter loppisen! När var å hur?

Puss

2008-09-14 @ 12:45:16
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Addie

Tine: Jag kastade pi mycket i Nora men ändå så mycket kvar hhrrmmff

2008-09-14 @ 19:15:48
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: Tiny

Hähä, retas jue me dej! Vet du kasta piii mkt! fniss!

2008-09-14 @ 22:30:00
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0