Imorgon..

Imorgon är det en ny arbetsvecka och jag ska jobba med block två så det är mycket man ska planera med undervisningen



Jag undervisar Teckenspråk, Samhällskunskap och Engelska och det är inte så lätt med tre ämnen, men än så länge har det gått bra sen eleverna kom tillbaka.

På torsdag drar jag upp till Piteå och jag tror nog att jag aldrig varit där så det ska bli spännande att få besöka en ny stad.
Fredag och resten av helgen är det Dövas Dag och då ska man lyssna och umgås med döva, hörselskadade eller ska man säga teckenspråkiga och få mer kunskap, träffa nya folk och just ha trevligt.

Jag hoppas att veckan går fort och mest av allt så hoppas jag att vi får bättre väder än förra veckan.

/Ha en bra arbetsvecka kära bloggläsare

Kommentarer
Postat av: maria bra

Önskar dig också ha en bra veckan :) Minns att förut t.ex en lärare räcker med att undervisa en ämne. men idag måste man ha 2-3 ämne att undervisa. ha kul uppe i Piteå du :) själv åker jag nere till utomland på lördag i en vecka med sola o bada..

kram kram o må så gott :)

2008-09-14 @ 21:36:29
Postat av: Tiny

Önskar fick följa med o bara vara...

Men jobbetijobbar vaken natt både freda å lörda.. phua..

;)

2008-09-14 @ 22:31:26
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Catharina

Kul för Dig att åka till Piteå som Du aldrig varit där förut. Njut av det!

Ha en trevlig vecka Du också med..

Kram

2008-09-14 @ 22:50:40
URL: http://caromira.blogg.se/cacami
Postat av: Ceestar

Ja, det har varit jätteskönt att vara utan datorn i hel helgen! :p Hoppas ni har haft det bra helg? Ja, du kan ta kontakt med mig via mail eller msn : [email protected] när det handlar om design. :) KRAM!

2008-09-15 @ 07:08:16
URL: http://ceestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0