Ingen lugn dag blev det...

I går hade jag så ont i brösten och det gjorde så ont i helvehete om jag får svära. Men jag är alltid i förnekelse att jag behöver vård och det är typiskt mig.

Tidigare idag skrev jag på morgonen att jag ska försöka slappna av och ta det lugnt nu när grabbarna är hos pappa, men det blev inte som man tänkt för än hade jag den här smärtan från igår och ändå förnekade jag mig själv att åka in till akuten.

Min kära vän tvingade mig och åkte hit och hämtade mig och väl var jag på akuten sen

Där kollade man allt och allt var ok och läkaren tror att jag fått någon muskelspänning eller nåt liknande och ska ta det lugnt. Det har jag gjort resten av eftermiddagen och sovit för det mesta och jag borde faktiskt ge mig en stor ros för det för jag brukar annars vara i hög varv och fixa nåt trots man har ont någonstans.

Nu ska jag försöka ha en skön och mysig kväll med töserna min.

Ett stort tack till min kära vän J för din envishet och att du körde mig till akuten.  Jag ska försöka lyssna på mig bättre nästa gång och åka på en gång om nåt händer mig.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Tine

Good! Du skrämde oss rejält!

Phu...

Vila nu ordentligt å lär dig säga nej till sånt som du inte orkar med!

Puss

2008-09-13 @ 21:01:19
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ånej... men tur att det är ingeting fel.. ja det måste mab lyssna på sig själv.. jag är dåligt på det bara envis men nu har jag lär mig ..skratt men jajamänsen..

krraam å vila dej nu.

2008-09-14 @ 04:25:03
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Cokoris

men fy, ingen är en stålkvinna, vi får erkänna vi9 har ont och ej mår bra ibland.. man MÅSTE inte greja allt och vara duktig... var rädd om dig och ta det lugnt! kram

2008-09-14 @ 08:40:27
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Järnlady



Ja amen- du är inte stålkvinna längre.

Du verkligen skrämde mig rejält, fy skäms!

Var rädd om dig, är du snäll.

Är det inte dags att säga ifrån och tacka nej till de "onödiga grejor" när du tycker tiden stjäls.

Tiden och kvalitet är viktiga på äldre dagar!

Åh vill krama dig!

2008-09-17 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0