Så är jag...

Så är man igång igen. I går lördag vilade jag mig och blev imponerad över hur lugn jag var och sov för det mesta.

Dagens morgon vaknade jag 05.45 och var igång med dagens planering för tvätttid har jag i tvättstugan kl 06-09.00.

För att inte bli allt för rastlöst bestämde jag mig att ta upp lite grejjer från förråden och börja ordna prylar så det blir ordning och reda i förråden för det är rena krigzon därinne och sen blir det nog väl som vanligt:


så städa kommer jag att göra och sen kanske försöka slappna av innan jag åker på klädparty. Så nu är jag full fart igen så tyvärr lyssnade jag nog bara på mig själv i går - så besvärlig kan jag vara!!. .

hmmm Addie

Kommentarer
Postat av: Tine

Hmm...vila mera! Puzz

2008-09-14 @ 12:43:39
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0