sova men andra tankar..

Klockan är mycket och det är midnatt och jag borde:



Men det är så mycket i tankarna och jag försöker planera en hel del som jag måste göra innan jag åker tidigt iväg.

Många av er vet inte, men imorgon åker jag iväg till Huddinge Sjukhus och där ska jag träffa CI-teamet och på onsdag gör jag min andra CI operation.

Jag vet att jag får olika reaktioner från er men ni som känner mig förstår mig, men ni andra som undrar kan alltid fråga mig varför jag gör det.

Jag har lärt mig att följa min inre känsla - att följa det jag vill göra och genom det känner jag mig hel. Det är så viktigt att man följer det man vill göra för gör man inte det så mår man dålig - jag VET för förut följde jag aldrig min inre känsla på det jag vill göra och då mådde jag inte alls bra.

Jag är nervös - orolig - osäker och frågar mig ibland om jag är galen men jag följer ändå det beslut jag gjort.
När jag har tid och ork ska jag berätta varför och då kanske ni förstår mig bättre för er som vill förstå.

Får se om jag kan blogga från sjukhuset annars gör jag det när jag är hemma igen.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Nettan

Självklart ska du följa dina inre känslor efter dig själv. Du vet att INGEN av oss kan styra dig,kom ihåg!

Det har vi nog redan pratat och diskuterat om det ikväll.

Kram och mina tankar är hos dig dom dagarna!

Kram så det känns!

2008-09-23 @ 00:15:18
Postat av: Ullis

Lycka till imorrn med op och allt..(jag är inte ett dugg avundsjuk, du hajjar va jag menarler)



Och du, man ska göra det som känns bäst för en själv..skit i alla andra...då mår man bäst!



Kramar i massor!! ge I J N en kram från mig oxåler

2008-09-23 @ 09:08:48
Postat av: Catharina

Jag håller med Nettan. Du följer bara Din inre känslor. Lycka till!!



Kram

2008-09-23 @ 10:00:08
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Tine

Go Go Go Addie!

Hoppas op går bra, sitter hemma och hejjar!



KRAM!

2008-09-23 @ 10:28:35
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: pepo

oj det visste jag inte. Lycka till med operationen!! kramar i massooorrr.

2008-09-23 @ 11:30:46
Postat av: Erika

Jag med min förhoppning att det ska gå bra för dig under processen!



Förstår precis hur du menar med din inre känsla! Bra gjort av dig att du följer efter din inre känsla för att du ska känna sig hel.



Håller tummarna igen att allt ska gå bra



Ta hand om dig väl!



Kram // Erika

2008-09-23 @ 18:05:09
URL: http://www.metrobloggen.se/erika57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0