Äntligen fredag...

Äntligen fredag och det har varit en stressig vecka för på jobbet så var det omdöme som gällde. Jag har över 40 elever så det var tufft att skriva, men sen log man när allt var klart.

Jag mår bra och vad ska man säga mer om det? solen skiner strålande och jag är glad och nu märker man hur glada folk är ute.

Nu ser jag fram emot en härlig påsklovsvecka och det är skönt att man får vara hemma och ta det lugnt med barnen.

Nu i helg är jag småbarnsfri och jag har nu bestämt att gå ut till dövas förening där de ska ha pubafton. Jag måste försöka gå ut lite mer och träffa folk och jag hoppas kvällen blir trevlig.

Trevlig afton!

Addiswa

Kommentarer
Postat av: Tiny

Tjo sötnos! Hoppas du hade trevligt igår på pubaftonen!! Vi var hemma, nada barnvakt och jag var sååå trött! ;) Somna redan 22.. :o

Trött efter intensiv utbildning och den va så bra! :)

Pusseli

2009-04-04 @ 08:59:43
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0