Dagens händelse 8 april

I dag träffade jag min underbara väninna, Tine och vi åt



Sushi och jag njöt av stunden för jag älskar SUSHI. Vi snackade ditt och datt och det var så länge sen vi sågs så det var härligt att få se dig idag min kära vän. Vi har nu också beslutat att göra något gemensamt som ni får följa med i vår kamp tillsammans med vännen Pernilla.

På eftermiddag drog jag iväg till skoj och buslandet med Pernilla och hennes söta Albin. Bilder säger ju mer än tusen ord så här kommer några bilder från buslandet.

   

Jag med underbara vännen Pernilla är så glad ni flyttar till Örebro

    

Tack för en härlig dag trots att det regnade ute

/Addie

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Gottigott med sushi!

2009-04-08 @ 22:46:33
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0