Ett år har gått

I dag vill jag tända ett ljus till en speciell vän



Gum Anders Andersson som gick bort för ett år sen


Bild: Västanvik

Tiden har gått fort och saknaden är fortfarande stor och kommer alltid vara det. Jag minns dig första gången då jag som ung satt på bänken och lyssnade på dig om ledarskap och föreningsliv. Jag minns det än idag, den dagen jag såg dig blev en stor förebild för mig. Utan dig tror jag att jag aldrig intresserat mig som har med föreningsliv att göra och för att utveckla min ledarskap.


Bild: Leksand

Solen skiner strålande och det är en vacker dag i dag. Med både sorg och med leende på läpparna tänker ja på din humor,  du var bra på att skoja och det saknar jag.

/Addie

Kommentarer
Postat av: AnnaN fran Washington DC

wow.. tiden har gatt sa snabbt!! Rest in peace Anders!!!!

2009-04-01 @ 17:25:17
URL: http://nordgold.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj, redan ett år.



Tack, Edwin har haft en riktig superbra dag igår. :)

Kram

2009-04-01 @ 21:02:00
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ett år har gått. Ibland tror jag att han är på resa, fast han kommer ju inte hem.

Kram

2009-04-01 @ 21:09:11
Postat av: Åsa

Oj redan ett år sen .. det går ju fort ... Han är såååå fint människor ...

Kraam på dej

2009-04-02 @ 05:33:51
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Silva

Redan 1 år? Jisses vad tiden går fort, trodde typ halvår eller nåt.

2009-04-02 @ 09:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0