Bloggar knappast

Inser att jag inte bloggar lika mycket, men jag kommer att göra det snart igen. Jag är sjukt upptaget och fattar inte hur jag ska hinna med allt.

Barnen har börjat skolan och det är sönt att åter få vardagen, men nu kämpar jag att lösa och hitta det som passar mig och pojkarna. Colin går på OP skola och Nick på Villekulla och det är faktiskt åt olika håll så det är rätt tufft att man först ska lämpa Colin o sen Nick. Har inte hittat det som är bäst för oss än, men hoppas hitta det så småning om.

Vi allihopa blir jätte trötta när vi kommer hem och sover relativt tidigt. Flickorna lägger sig vilket är skönt tycker jag för de kunde vara vakna fram till småtimmars morgon!!.. Pojkarna blir lätt gnälliga och gråter för så små bagatella saker och de är ju inte så vana att gå upp så tidigt och komma hem så sent.

För min del blir jag också jätte trött för jag har börjat på ett nytt jobb och där är man ensam döv medan alla är hörande. Jag har jobbat 4 år på Tullängsskolan och där hade man tsp dagligen, men nu är det inte så för min del så naturligtvis blir man jätte trött när man kommer hem.

Jag kommer berätta lite mer detaljer kring mina tankar om jobbet och så ska man berätta lite mer om sommaren.

Det bästa man upplevt i sommarens dagar är att få se min älskade väninna, Irene som en vacker brud. Hon var otrolig vacker och det var tårar hit och dit. Jag är så glad att du är lycklig - är du lycklig så är jagl ycklig.

Bilder kommer senare..

/Addie

Kommentarer
Postat av: Åsa

KRAAAM.. jag vill bara säga du är jätte duktigt ovsatt du är sjukt och allt är nytt för dig nya arbetsplats och så .. det är lite för tomt därborta så jag kunde inte se dig lite oftaler



Men vi ses ändå en dag..KRAM tänka på dig.

2009-08-21 @ 05:22:04
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Happy Anne

Jaa bloggas när du har tid.

Trevlig helg

KRAM Anne

2009-08-21 @ 12:18:41
Postat av: Anne Z

Förstår det är tufft nu när ni nyss flyttat, Colin börjat skola och Nick börjar på ny dagis om jag förstår rätt, du bytt jobb OCH du tar också hand om dövasdag!! (se allt på samma gång!)

Det brukar kännas bättre med tiden, jag lovar!

Håller med dig om Iréne som verkligen var en vacker brud! Otroligt vacker!

Du var oxå fin denna kväll.. även dina flickor. Kramm!

2009-08-23 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0